Webmaster Har Op`t Veld                         Copyright © Stichting”Tussen Roer en IJzeren Rijn”                   Designed bij Har Op`t Veld
Mascotte Stichting
Ardilla
3e Ommelandfietstocht Voor het vierde  jaar op rij organiseert de Stichting Tussen Roer en IJzeren Rijn     in de zomermaanden  drie zgn. Ommelandfietstochten  door Roermond en de aangrenzende gemeenten.   Iedereen, jong en oud, is welkom.  De 3e (en laatste) Ommelandtocht is  ongeveer  28 kilometer lang en loopt door het prachtige Midden- Limburgse land ten zuidoosten van Roermond.   Vanaf de start worden weggetjes en paden in de gemeente Roerdalen  opgezocht. We passeren St.Odiliënberg, Posterholt, Vlodrop, Herkenbosch en Melick , maar ook kleine gehuchten en enkele zgn.geluksplekken,zoals Lerop,  Roskam, Donck, Holst, Tussen de Bruggen en Driestruik. Halverwege de route wordt een korte pauze ingelast.  Datum      :  woensdag  21 augustus  2019 Vertrek     :  14.00u  /   Einde   :   rond  16.30u Start         :  Parkeerplaats Sportpark Kitskensberg (EMS),                        Oude Keulsebaan / Eindstraat,  6045 GB Roermond                                                Deelname :  3 euro / op eigen risico / bij een temperatuur van meer dan             30 graden gaat de tocht niet door.
Woensdag 21 augustus 2019
Tot woensdag